It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not


11 March 2014

Nak blogging kembali sebab...

Aku nak aktif balik berblogging from now on...

Why?

Sebab banyak benda berlegar di fikiran aku
tapi aku tak dapat luahkan di facebook

Kenapa?

Sebab bila aku tulis kat wall facebook aku kena tulis berhati2
aku kena tulis tapis2 sebab 
90% frens aku adalah kawan2 sekolah aku yang rata2 pompuan
Orang pompuan ni sensitif

Aku selalu tulis di fb in general
in fact aku tak sebut nama
tapi ada minah yang sensitif tak bertempat

Contohnya
Aku tulis pasal produk2 langsing yang sememangnya 
hanya membazirkan duit wanita
Pastu ada minah ni bagi komen laser 
Rupa2 dia jual produk tu, mana la aku tau kau jual?
Lagipun aku x sebut nama produk





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...