It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not


25 September 2012

TODAY IS THE DAY!

TODAY IS MY 41st BIRTHDAY!

Ya, saya tulis ni besar2 sebab saya perasan saya sangat penting di sini haha.

Believe it or not,  aku rasa sangat happy..eh HAPPY, huruf besar sebab saya bangga saya happy walau umur dah melebihi 40.  Happy sebab hari ni saya bangun dan rasa sangat disayangi oleh orang2 di sekeliling saya.  Terima kasih Allah kerana bukakan mata hati saya, menyedarkan saya bahawa kebahagiaan yang saya cari sebenarnya ada di depan mata saya, bersama orang2 yang sejak dulu sentiasa ada di belakang, di depan, di sebelah kiri dan kanan saya.

Dia beri aku malaikat2 yang tunaikan segala kehendakku...cuma aku yang tak nampak selama ini..I was so blind

My birthday wish?  I want to FEEL blessed..for another 20 years! Ambition nak 'living my dreams' tu macam takkan achieve je so why not just living the present..lebih realistic lagipun aku tak suka stresskan diri..nanti cepat tua

3 comments:

  1. Syukur! Syukur Allah lanjutkan usia kau sampai 41. Aku dah 41 17 Ramadhan ari tu. Ikut kalendar gregoric belum lagi.

    Syukur kau rasa HAPPY sgt sampai ke usia ni! Aku ternanti-nanti nak masuk 40, aku ada milestone yg aku nak set nak capai masa masuk 40. Tup-tup apa yg aku set tu terbalik kuang, masuk usia 40 hidup aku semakin mengelirukan. Ini juga blessing dari Allah kan.

    Semoga kau terus sihat, dilimpahi Nur dan terus awet muda!

    ReplyDelete
  2. Tq Faz. Betul tu, kekeliruan, kesedihan dan kepayahan itu sebenarnya adalah blessing in disguise. Jika kita tak happy sekarang, bila lagi? Allah sayang semua umatNya.

    ReplyDelete
  3. indeed hardship and sadness is a blessing. Tapi ya la ramai yg tgk kita dlm kesusahan dia org cakap malang. Bak kat ko, dunia ni bukan final destination, semua serba x sempurna. So cubalah be happy tang mana yg boleh. Aku punya life falsafah : Kehidupan = Lahir kemudian keletihan dan kemudian mati. Falsafah kehidupan yg serba bahagia dan terus mencari kebahagian tu bagi aku tipu je. Mencari kebahagiaan di dunia ni yg buat kita mengelabah bila dapat susah dan marah Allah. Bagi aku kita harus sedar yg kehidupan tu susah. Kan kita diuji di sini.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...