It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not


20 July 2012

Khamis itu...terakhir

Hari ini...Sabtu

Tapi peristiwa Khamis lepas masih bermain di ingatan
rasa diri diperbodohkan
atau
mungkin kerana aku yang memulakan langkah2 bodoh ini

Rabu malam
segalanya telah ku rancang..kupersiapkan
3 helai bajunya
bukunya..Cholera in..entah apa title..lupa dah
buku lain entah mana ku letak
tiada masa mencari tapi telah habis ku baca
menarik..tragik..kisahnya
ku letak rapi dalam beg kertas "twilight"

Pagi ku bangkit penuh harapan
Membersih diri...sambil berangan
bertentang mata..aku berharap yang baik
walau di sudut hati aku tahu ini pengakhiran
sedih...tapi aku pujuk hati
mana tahu...tuhan restui impian aku

Datangnya lewat
tak apa..aku sabar
tiada bicara tentang perasaan
hanya kisah yang aku tak ambil pusing sebenarnya
...hingga dia keluarkan c.... itu..
...dikembalikan kepada tuannya..

hanya tuhan tahu...
apa dayaku

lidah kelu

kisah seterusnya....
ah biarlah...simpan saja dalam hati
kenangan pahit manis...itu rahsia kita











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...