It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not


07 May 2011

TERLALU


Dia genggam aku kemas kemas
sampai aku yakin siapapun tak layak merangkulku cuma dia
lalu dia lepaskan genggaman dan aku terhempas
sedang dibawah kerikil tajam berceracak merobek seluruh ragaku


Dia junjung aku tinggi tinggi
sehingga aku berfikir hanya dia mampu meletak aku diatas
lalu dia campak aku dan aku terhumban jauh
sedang dibawah gaung curam menghancur seluruh jiwaku


Dia dakap aku erat erat
sampai aku rasa hatiku dan hatinya bersatu
hangat tubuhku dan hangat tubuhnya menyatu
bagai sepasang uda dan dara
romeo dan juliet
lalu dia tolak aku dan aku tersembam ke bumi
sedang dia tersenyum sinis berlalu tanpa mahu memandangku lagi


Dalam wajah manis
dia terlalu kejam
terlalu jahat
TERLALU!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...