It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not


07 March 2011

Wedding + Reunion 88



Ada banyak ketidakpastian dalam diri hari ini.  Bukan je hari ni tapi sejak few days ago.  Whether I should go or not.  Ada 2 jemputan on the 18th.  An old schoolmate's wedding at Subang Jaya and ex-schoolmate reunion (this time for girls only).  


The ironic part is that I've said YES for both but now I have doubt.  I've planned what to wear but then my mind kept asking me what am going to say to them when I meet them...I mean at the reunion.  Since childhood I'm not the social type...you know...diam & pemalu tak bertempat hahaha! that's me.  Now?  Aku muka tak malu but still aku cuma buka mulut bila makan je.  Nak suruh aku bercakap...mmm...susah.


Hari tu aku tulis kat inbox bakal pengantin tu (dia ajak aku guna fb & suruh aku datang between after solat Jumaat until 10pm) so aku bagitau hubby.  Eh! betul ke wedding hari Jumaat, tu kan hari orang bekerja.  A ah...betul gak.  So aku godek lagi fb...ah ah! betul apa yg aku baca.  So, aku pun antar mesej kat inbox fb dia tanya bersanding pukul berapa? Dalam kepala otak dah berangan aku bergambar dengan si pengantin kat pelamin pastu bleh la letak pic kat blog.  Dia reply "Takde sanding2 la...makan2 je".  Oooo...*terus padamkan angan2 nak amik pic atas pelamin*.I wish her all the all the best in her marriage life.  Semoga kekal ke akhir hayat, Lizar!! I am HAPPY for you.


p/s  Aku sebenarnya takut dua2 event aku tak datang sebab lately tindakan aku banyak dikawal oleh emosi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...