It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not


28 March 2011

Tarian poco-poco diharamkan

sebenarnya aku tak sanggup nak letak pic ni tapi...

First time aku tengok orang menari poco2 masa kat TV a few years back.  I thought it came from Indonesia and wonder why we have to bring in foreign culture when we have our Zapin and tarian Endang.  Then, aku tengok tarian ni semakin popular kat komuniti kita sampaikan ada kompeni korporat jadikan aktiviti mingguan lak - WTH.  


Aku tak minat nak join tarian ni sebab sebab aku rasa macam kelakar je tarian dia.  Kat gelanggang sebelah Kolam Renang Awam tempat anak2 blajar swimming ada wat tarian tu every week anjuran ntah apa nama persatuan wanita.  Tak silap RM2 je klau nak join.  Maka berduyun2 la orang pompuan (lelaki pun ada kut) join termasuklah makcik jual nasi lemak yg dekat kedai tu dan akak2 yang baru balik dari ofis.  Aku rasa la kan (aku bukan reporter Harian Metro so aku agak2 je la) dorang ni aku rasa bukan nak sangat menari2 tu but maybe it seems kalau bersenam melalui tarian poco2 maybe more enjoyable.  Lagipun takkan la makcik2 nak buat shuffle lak hahahahaha!!!








Oleh sebab tarian poco2 ni dah diharamkan maka adakah followers poco-poco ini akan beralih ke shuffle atau tarian 1M satu hari nanti :S







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...