It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not


03 March 2011

Life is a repetition?

Lama aku pikirkan pasal kehidupan ni.  Ada masa aku bosan macam harem, ada masa aku rasa macam hip happy abis ala2 Beyonce tu, bukan sebab aku gi clubbing ke hapa, tu baru dengar lagu2 Taio Cruz dalam kreta.  But actually most of the time aku rasa life ni makin bosan....hari2 sama... bangun pagi, gosok gigi, pakai baju, pegi skola eh eh jap...tu lagi anak2 murid Tdika Kemas nyanyi hahaha!!  


Aku bangun pagi, buat kopi utk diri sendiri, milo utk anak, antar anak sekolah, pegi keje, masak (w/pun byk kali beli je), ajar tuition, amik anak skola, mandi, layan laki, tulis blog dan tido.  Camtu la hari2.  Kepada pembaca yang masih takut pada tuhan, sertakan solat di celah2 aktiviti tadi.


Pada yang tak brape takut, maybe dorang bangun, mandi, breakfast, layan fb & utube masa keje, buat2 keje, balik keje gi clubbing, mabuk, makan, tido.  Esoknya sama je, sampailah gol.


Akhirnya aku buat kesimpulan bahawa sebenarnya hidup ni satu adalah satu pengulangan.  Cuma bezanya esok mungkin kita tak berjumpa di sini.   Esok mungkin  kita berjumpa dengan Pencipta kita.




  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...